fredag 3 juni 2011

Sol ute sol inne..

Fantastisk dag!!! Dock är Izac på ett fasligt dåligt humör!?!  Han äter bra, dricker bra och så, men han är liksom inte glad.. Han är såhär ibland, man märker det direkt på morgonen!!! Jättemärkligt. Undrar om det har med hans tidigare vanvård och misär att göra eller om han är sjuk på något sätt?? Kan en hund bli mano-depressiv??? Lilla plutt... Man blir bara så irriterad när han springer och gömmer sig, blir rädd fö allt och bara springer av rädsla in i benen på en... Men han är ju så himmelens go därimellan!!!!!!



Idag har vi varit ute i princip hela dagen, gött!!! Vi har varit ute och strövat runt på Djurgården med picnic i packningen. Mys, mys!!!


Mina älsklingar! Fast åt fel hål...







Har testat mitt nya superobjektiv idag! Shit va de va bra!!!! Har tagit över 100 bilder på 3timmar idag, jag är amatör.. hade jag varit proffs hade jag väl tagit med minst en nolla till på det.. Så förbaskat roligt!!  Funtade på hur många jag skulle lägga ut här, men nöjde mig såhär.. Kunde totalt ha lusat ner er kan jag meddela!!

Nu blir det korv på balkong-grillen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar