söndag 5 juni 2011

Jag drar

Igår var jag ut till arlanda och vinkade av min goda väninna C. Hon flyttar till Spanien. Det vill jag också göra.. Det är något visst med flygplatser!!! Jag blir alldeles galen när jag kommer dit!! Högt i tak, enkel inreding bara några inchecknings-diskar och cafér, bänkar att sitta på, snygga flygvärdinnor, stewards och piloter som spatserar runt i korridorerna OCH flygplan som tar dig precis var som helst!!! Det är nog det som är själva grejjen.... Åhhhh.. Jag vill flytta dit... ;P


                                 

Idag är det städning som gller för att sedan vid 3-tiden bli utkastad på gatan... E ska ha sina gamla barndomskompisar här på fest.. 8brölande killar kommer hit, eller ja..killar... herregud, de är närmare 40 än 30 så att... ;)  Alla mina vänner (vilka man lätt kan räkna på en hand...:) ) är bortresta, jobbar eller är på babyshowers.. Maximal osis.. Inte ens svärmor r hemma.. Nowhere to go.. E sa att jag gärna fick vara hemma...Jag tackade nej och frågade svärmor om jag fick låna hennes lya över natten, vilket jag självklart fick(gullig som hon är!!!). Jag såg nämligen framför mig hur grabbarna en efter en ju längre kvällen gick, skulle komma in i sovrummet och lägga sig i sängen med mig...Och däcka... Hahaha.. No thanks!! Jag och vovven drar!!!


     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar