torsdag 30 juni 2011

Ack värmeland..

Är i Värmland nu.. Hos päronen. Därav denna stiltje på bloggen. Har massa andra saker att pyssla med som att:

  • Sola
  • Bada i poolen
  • Läsa
  • Sola
  • Bada i poolen
  • Läsa
  • .....
  • ....
  • ........
Ja ni fattar va??! Jag njuter av tillvaron helt enkelt!!! De råkar ha en pool på tomten och det är fantastiskt väder. Inte särskilt sugen på att sitta inne... Har varit ute och sprungit 5km både igår och idag, känner mig riktigt stark!! Jätteskönt!
Fantastiskt skönt är det också att komma bort från storstan! Jag börjar inse mer och mer att jag uppskattar landet och lugnet. Är inte sådär storstads-hajpad längre.. Man kanske borde flytta tillbaka till Värmland??? Skulle man palla det i längden? Skulle jag få "lapp-sjuka"??? ;)
Förresten har jag nu konverterat till Indianstammen "Rödskinnen". Jesus va det tar att ligga på en luftmadrass i poolen hela dagen... Och jag som ska till Spanien och sola och bada nästa vecka!!! Vad ska jag göra där, som redan är så färggrann????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar