torsdag 16 juni 2011

Halleluja!!! Jag är räddad!! Trodde att jag skulle bli tvungen ut att springa idag, men det var ett spinning-pass på gymmet ikväll så då kan jag ta det istället!!!! Min PT Tengil jagar mig med blåslampa!!!! Och igår hade jag faktiskt ont i halsen och kände mig febrig så då slapp jag på nåder undan!!! Skulle jag smita ikväll igen skulle han förmodligen ta fram sitt stora svärd och hota mig runt kanalen med det eller nått!!!  Jag gillar verkligen inte att springa.. Det känns bara som o jag håller på att dö en långsam, plågsam död.... Vilket jag ju inte gör, det är förmodligen bara min fysik som en 80-åring som är problemet.. Tror fan att en 80-åring har bättre kondis...
                                          

Nu har vi varit på E's jobb och morsat!  Gick så bra så, men precis som jag misstänkte så tog korven sin tillflykt till första bästa stol, att han sedan hamnade under en av E's kollegor som blev alldeles till sig av lycka att han kom till henne, det brydde inte han sig om, han såg förmodligen inte ens henne... knas-hund!! Men desto gladare blev han av att möta sin husse!! När vi mötte E vid busshållplatsen studsade Izac rakt upp i luften och viftade så svansen höll på att brytas i 2 delar!!! Jösses!!!  Husse blev ungefär lika glad... :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar