tisdag 14 juni 2011

Det var ju så mysigt...

Vi hade det så mysigt här jag och korven, han låg bredvid mig i soffan och snarkade och sov medans jag gjorde klart en fotobok till E's gudson som fyller 2år nästa vecka. Jag åt middag, grillad köttbit, sallad med gurka, en avocado och lite keso, Izac låg under bordet och tuggade sitt torrfoder(han äter bäst om han äter samtidigt som vi..jag vet han är helknas...man blir som man umgås...), såg Bachelorett på tv3-play. Har precis i sista sekund innan det är slut uptäckt att en kille jag gick på samma gymnasie som är med i finalen!!!!! Så nu har jag plöjt typ 4 avsnitt idag...högkvalitativ tv.... ;)
Det spöregnar ute så det är så himla mysigt att bara sitta och kura... när man har kurat till sig som bäst DÅ kommer korven på att han ska ut??!
Ursäkta??
Han har aldrig någonsin gnällt, trampat och tjatat om att gå ut, vi har snarare tvingat ut han..Men nu när det är busväder ska han ut..Man vill ju inte chansa att behöva torka 1an eller 2an inne på hallmattan heller, så på med regnkläderna och ut... Jäkla byracka... Nu har man väl sålt sin själ till djävulen när han kommit på hur han ska göra för att få komma ut...

Men gud vilken fart de va på honom...helt tokig... Han verkar gilla regn..
Han är om möjligt ännu krulligare nu...:)

Med gott samvete efter att ha gått 5km morgonpromenad och kört 50minuter spinning plus att jag blev utsläpad i regnvädret så tar jag mig nu en tallrik svenska jordgubbar och mjölk..mmm....


Ska nu söka efter nått annat högkvalitativt att titta på..hmm-. Vad ska man hitta på tro??? Bonde söker fru säsong 73??? ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar