fredag 10 juni 2011

Nu har jag också en..


Förmodligen sist i hela Sverige, men då är det precis som vanligt med mig och alla saker jag äger...Jag ratar alltid nya saker till att börja med för jag tycker antingen att de är vedervärdigt fula/opraktiska/helt onödiga...För jag är förmodligen lite efterbliven någonstans för sen kommer på att de är snygga/bra/praktiska när alla andra haft dem typ ett år eller två... 
Hur som helst så kittlar det oerhört gott på tungan med eget bubbelvatten!!! Endast 497kr på OnOff just nu!!! Dessutom hade jag någon rabatt inneliggande så den kostade mig endast 422 riksdaler!!!! Vilket kap hörrni!!
För de 75 överblivna kronorna kan jag ju nu köpa mig ett budget-bubbel på systemet inför helgen... ;P

Och allting hamnar fortfarande åt fel håll och jag fattar fortfarande ingenting eftersom ingen vill hjälpa mig... :(

Såhär trevlig lunch drack jag idag!! Piffigt med is och sugrör, oj va roligt och gott det blev helt plötsligt!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar