söndag 12 juni 2011

Elak som Tengil, men fit ska jag bli!

Nu har jag anställt E som min personlige tränare OCH dietist! Jag blev så jävla förbannad igår efter att jag vägde mig och insåg den bittra sanningen om min sommar-form som förmodligen inte kommer existera alls i år!!! Efter mitt sammanbrott igår så har han lovat att han ska köra skiten ur mig och vakta vad jag äter hela tiden. Han bestämmer vad vi äter till mat varje dag och gör det så det ska vara nyttigt och bra. Han ska vara lika elak som Tengil (Bröderna Lejonhjärta ni vet...) och han kan nästan garantera att jag kommer hata honom innan sommaren är slut...hahaha, det blir ju bra!! Bara jag kommer ner i vikt så är jag nöjd..lite onödigt att börja hata honom efter som det blir så jobbigt hemmavid då...hehehe...



Han började idag med att jaga mig runt Djurgården i ett tempo som gjorde att jag började tro att jag såg himla-porten och Gud där framför mig!!! När vi kom runt tillbaka till Strandvägen pep jag som en kycklingunge och svetten sprutade 360grader!!! Och dessutom ur alla hål som jag både visste fanns och idag upptäckte att de faktiskt fanns!!!

Jesus!!  Ja det blir nog bra det här... Får se till att ha ett riktigt sambo-avtal skrivet bara om jag nu ska börja hata honom....;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar