torsdag 23 juni 2011

No pain no gain

Fy satan!! Kan säga att smärta har fått en helt ny dimension och innebörd idag... Jävlar...

Var och gjorde en braziliansk vaxning inför bikinisäsongen... Tänkte at de skulle vara smidigt slippa hålla på med rakhyvel var och varannan dag, sagt och gjort...Har frågat folk och dom har sagt att det inte är så farligt, LITA INTE på det... Helvete... Alltså jag trodde att hela min mus höll på att amputeras... Ojoj, hörde jag ibland hur hon beklagade sig, det gjorde inte mig lugnare.. Och inte kom jag ihåg att andas heller för den delen... Har aldrig varit så svettig i handflatorna förr.. Tydligen så hade jag väldit grova hår(för er som vill veta..) vilket gjorde det mycket svårare att få bort...  Hon kämpade på tjejen... Men när allt var över, trodde jag.. Så säger hon "Då vill jag att du lägger dig på mage och håller isär dina skinkor såhär.."  JESUS!!!! Det ingick vaxning av fartranden OCKSÅ!!!!

Snacka om att "vill man va fin får man lida pin" är min devis ikväll.... Och jag som bara skulle göra mig lite fin... Har ju vaxat benen flera gånger, vilket folk klagat på och sagt gör ont och det har jag tyckt varit rätt ok, så tänkte väl i min naiva lilla värld att de har inte skulle vara värre... Om 4,5v är det dags igen.. Men då skulle det inte göra lika ont sa hon... Ber till gud att hon har rätt....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar