lördag 11 juni 2011

Service delux

Har vandrat gata upp och gata ner för att hitta någonstans att få vila min feta akter ikväll medans jag äter.. Det var inte lätt kan jag meddela... Jisses vad det var folk överallt!!! Vi började på Strandbryggan, där kom vi knappt inte ens in.....Helt fullt!!! Vi tog snabbt en bulle t Norr mälarstrand och vandrade igenom deras utbud..Nope.. Inte där heller... Möjligen en parkbänk utanför.. Kände mig inte som en alkis idag dock.... Det slutade med Texas Longhorn på Fleminggatan efter att ha vandrat och fått  skavsår både mellanbenen(jaa, man kan få det!!!) och på fötterna!! Där vi fick vänta på bord i typ 30min, men INGEN orkade gå en meter till.. inte ens en centimeter... Men kan säga att de var de värt!!! Jäklar vilken service!!! E's mat råkade bli missad och han fick vänta typ 10minuter, vet ni va de gör?? De bjussar på en stor stark OCH maten!!!! Snacka om att måna om sina kunder!! Gott va de också, men åk inte dit mätt, du måste vara hungrig, på snudd till djuriskt hungrig!!! Åt några BBQ-ribs me pommes och coleslaw och en halv majs, dundergott!!! Men som sagt, man blir mätt!!!

Nu ska jag sova för imorgon ska jag köra spinningpass!!! Gonatt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar