söndag 19 juni 2011

Helgen

Helgen bara rusade iväg... Vet inte var den tog vägen...

Igår körde vi Spinning och core på morgonen... satan, jag trodde att jag hade någon magmuskel, men det hade jag inte... jag låg platt som en död sill på golvet när vi gjorde alla magövningar... "Käääämpaaa liiiiite nuu då!!!" skrek instruktören.. -För i heeeelvete, vaaad trooooor duu att jaag göööööör??? Hade jag god lust att skrika där jag låg och sprattlade medans hon vant och smidigt lyfte sig själv upp och ner i nån form av planka.... 
Jag överlevde...knappt...

Sen fick vi för oss att vi skulle ut och gå med doggen, så vi var ute och gick typ 1mil innan de var dags att åka till svärmor och fira hennes födelsedag lite för sent.. Trodde knappt inte jag skulle orka gå från busshållplatsen till hennes lägenhet... PAIN!!!!

Vi serverades i sedvanlig ordning mycket god mat, ostpaj, fläskfilé späckad med någon kryddig korv, sallader och gott vin till det. Rabarberpaj till efterrätt..Mmmmm... Mycket trevligt!!!

Idag gav jag mig, trots skitväder ute imorse, ut på långprommis med Izac. Han är helt galen i regnet, han får nån form av idiot-ryck av regn.. Höll bra tempo och kom hem både blöt och svettig.
Samlade några vuxen-poäng genom att åka och storhandla, både på Daglivs och Ö&B.
VAD TROR NI HÄNDE SEN??? Jominsann...en löparrunda... MEN jag är lite mer triggad för jag har faktiskt tappat 2kg på en vecka!!!!! Kan bara tacka E för det, han gör fantatiska smala rätter till mig och pushar mig ut och tränar med mig!!! Han är så söt! Igår köpte han tom en bok om kost och träning för att få lite inspiration...gulle!!!

Nu tar vi kvällen tror jag.. E sitter och spelar data-spel, jag ska återuppta mitt tv-spelande!! No more work today...

Och fortfarande fungerar inte bildöverföringen... kan bara överföra gamla bilder tusen gånger..inte de nya jag tar... Är så fruktansvärt oteknisk vilket INTE hjälper till proceduren alls....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar