fredag 10 juni 2011

Picnick och sälsafari

Fredag!!! Så skönt!!!

Igår packade vi ihop oss och drog ut på picnick. Vi köpte lite grillad kyckling, bulgursallad, mimosa, baguette och såklart min favvo, västerbottenpaj!!! Kan inte leva utan!!! Vi hade en flaska mousrat i kylen och några öl. Vi satte oss vid Vasamuseet, bakom Josefinas so ligger där. Sshit, alla tänkte picnick igår! Gud va folk... Tyvärr glömde jag både kamera och mobil...E tog några bilder med sin mobil så får se om jag kan flirta till mig dem sen så får ni se hur mysigt de va!

Nu ska jag försöka väcka Izac(jaa, han sover alltid längst i vår familj...knäpp hund.. ;) ) så ska vi gå vår lilla morgonpromenad. Först ska jag ju såklart dricka min frukost-drink och äta mina 2knäckisar...mmmmm.bara vattnas i munen!!!! Eller inte... Är så jävulskt trött på det och inte känns det som om det hjälper heller... 2a veckan nu.. Fan, jag kommer hamna på säl-avdelningen på Marbellas zoo i sommar...  Blir säl-safari  med Pålle!!!! ;P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar