tisdag 9 augusti 2011

Vill jag ha en tjursnopp i mitt skafferi?

Har hittat min ABSOLUTA favoritaffär när jag ska handla prylar till doggen!! Jag har sprungit överallt och handlat, på Söder, ute i Bromma.. Så visar det sig att den som har precis såna saker jag gillar och behöver till Izac ligger precis 5minuters promenad hemifrån...:DD Ellios hund & katt . Tänk att man blir så hemmablind alltså!!! Och nu tänker ni att det är väl snordyrt..ligger ju på Östermalm, men nej mina kära vänner. faktum är att de faktiskt ligger lägre i pris på många saker och tro mig, som hundägare och student har jag stenkoll på sånt!!!! ;P

Izze ligger nu nöjd under bordet och gnager i sig sitt goda grisöra...yammie sa han!!! Stod och funderade en bra stund på om jag skulle köpa torkad tjursnopp till honom(ja du läste rätt..snopp säljer man i djuraffärer!!!) , men kände att näe...där går väl gränsen för vilka torkade, rökta och kokta djurdelar jag köper...;)) Tvivlar inte en sekund på att izac satt i sig den i ett litet nafs.. men han måste lära sig att helga de kroppsdelarna... Och frågan är väl kanske om jag vill ha de kroppsdelarna "hängande" i mitt skafferi...??.. ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar