söndag 14 augusti 2011

Tjänster och gentjänster... eller...??

Idag är inte min dag... Jag är bara förbannad och irriterad... Anledning? Det finns det absolut en!!!
Jag är trött på att ständigt bli utnyttjad! Gång efter gång... Aldrig knappt ett tack för hjälpen... Jag kräver verkligen inte massa gentjänster tillbaka, men jag vill inte bara ge och ge år ut och år in... gång på gång..Jag skulle iaf vilja ha ett -Du, schysst att du kunde ställa upp, uppskattar det verkligen! Men näe, det tas för givet... I början trodde jag att det kanske berodde på osäkerhet..

Är det så det är nuförtiden??? Att man bara tas förgivet?? Vad hände med omtanke, kärlek, medmänsklighet och ömsesidig respekt?? Jag hjälper mer än gärna till, men inte när jag hela tiden bara blir utnyttjad, vilket jag oftast upptäcker när jag redan sagt ja, visst, inga problem jag kan hjälpa dig...  Näe, nu sätter P ner foten... Nu får det vara nog!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar