fredag 12 augusti 2011

Parfymerad lantis...

Okej, såhär är det... På morgonen när jag planerar min morgon-power-walk med korven så äter jag min frulle och hoppar i ett par brallor/shorts..det som ligger närmast och något att ha upptill, dusch och uppfräschning tar jag när jag kommer hem! MEN ju längre jag går min promenad desto mer inser jag vilket felaktigt val jag måste ha gjort!!! För alla(läs de flesta) människor jag passerar är superfräscha och luktar som en hel godisbutk eller för den delen parfymaffär....De är sminkade och hela outfiten passar och matchar åt alla hål... herregud!! Jag är så fel, sån lantis så det står präntat i pannan... Borde inse att jag faktiskt bor ett stenkast från Strandvägen och Stureplan nuförtiden!! Skärp dig P!!! Eller vänta nu.... Har jag ens ork att bry mig???? Näe.. jag fortsätter vara e lantis ett bra tag till... :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar