tisdag 23 augusti 2011

Analyser och hurtbullar

Nu ger jag upp för idag! Har skrivit nu i snart 3 timmar!! Det tar tid, ändå är jag inte klar!!! Men det är kul enligt min mening!!!

Har förövrigt varit i skolan från 9-15.30. Inspirationen där är lika med noll.. Tyvärr..jag VILL att det ska vara roligt, jag tycker ju det egentligen, men vissa faktorer saknas... Får se hur det blir efter praktiken, då kanske man fått upp ångan lite när man fått testa hur mitt framtida yrke egentligen är!! Håller tummarna!!! :)

Testade min vad idag för första gången sen jag gjorde mig illa förra veckan, har inte vågat springa under förra veckan då jag haft riktigt ont i foten och vristen. Men det gjorde ju sataniskt ont när jag var klar med rundan, gick bra under rundan lustigt nog... Men nu känns det bättre igen, blev väl nån belastningsskada förra veckan när jag trampa riktigtsnett kanske?? Eller liten sträckning?? Vad vet jag... Vad jag vet är att det är sjukt skönt att springa iaf! Känns sjukt skönt i kroppen efteråt! Men det är något med Strandvägen och folk som vägrar flytta på sig??! Idag igen liksom..denna gång vägrade jag vara snäll dock, ingen lsut att skada mig igen när de kommer 2-3 pers i bredd på den där smala gången... 
Hurtbullen... ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar