måndag 15 augusti 2011

Fixar-Pålle!!!

Mulle meck.. Det är jag det... Jag kom på att jag faktiskt har en cykel ståendes på innergården(stått i 3år). Den skulle man ju kunna använda nu ju, jag har ju faktiskt busnära till skolan!!! Så jag ut och leta efter min cykel, höll aldrig på att hitta den..den hade helt växt in i massa ogräs och elände..så jag fick rafsa mig in där och pilla in nyckeln i låset..då har det fanskapet rostat ihop!!!! Happ..men som tur är så hade jag med mig nån rost-spray så fix-fix så lossnade det tillslut.. Drog fram en helt ihoprostad hoj kan jag avslöja... Och däcken var platta som tunnpannkakor.. På med pumpen för att se om däcken håller... Näee, då fngerar inte pumpen heller... Näe..så kan det gå... Får köpa ny pump först se..kanske..
Tror inte det är meningen att jag ska cykla... ;P

Nu gick jag in och satte på en bröd-deg.. Ska baka lite matbröd istället!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar