torsdag 11 augusti 2011

Dagen idag

Idag har jag kört ett riktigt städ-race här hemma!!! Började plocka i sovrummet, slutade med en storstädning med fönsterputs, dammtork av både hyllor och väggar, renbäddning osv...  Jesus att inte vi blivit sjuka av all skit som låg där under sängen och skräpade..hur gick det till liksom?? Va? vi har inte för vana att kasta saker på golvet, men det såg så ut nä jag flyttade sängen..uuurk.. Nu är det fruktansvärt, nästan otäckt rent!!! Tror tilloch med städtanterna på TV4 skulle vara nöjda!! :D

 Sen fortsatte jag med mitt städkit till köket där jag också gick bärsärk.. Nu är jag helt slut.. Dessutom va jag ute på en långis med doggen... Han vill ju inte bara vara inne hela dagen. lagom kul att städa säger han.. Dock älskar han att sitta ivägen när man dammsuger den rackarn.. han som är rädd för så mycket, men när det kommer till dammsugarn så är det jätteskoj..Knäpphund..  Har jag sagt att jag har världens bästa hund?? Och världens bästa sambo?? Jo, han står just nu och kokar ihop något till middag, det luktar vääääldigt gott!!!

Jag och hjärtat

Vår underbara korv

Izac och E, ett av de få kort ni får se av honom...;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar