onsdag 3 augusti 2011

Ribbåt

Nu är jag och vovven tillbaka i storstan.. Skönt på ett sätt, tråkigt på ett annat... Men, men..

Imorse när vi vaknade kände både jag och E att vi ville göra nått.. Jag surfade runt lite och hittade RIB-båtar utanför Nationalmuseet här i stan. Vi bestämde oss för att ta en tur.. Dessa båtar går fort som attan, som gigantiska gummibåtar typ.. shit va de va roligt!!!! Vi åkte till Vaxholm, sen tillbaa genom Djurgårdskanalen tillbaka, turen var 1,5h!!! Tyvärr vågade jag inte ta med vare sig mobil eller kamera då jag inte visste vattenmängden som ev skulle hamna i båten...med facit i hand kunde jag mycke väl tagit med den...som han körde, men inte en droppe vatten i båten!!!!


Izac är inte helt nöjd här hemma, likaså mamma och pappas hund hemma hos dom. Tror  faktiskt att de saknar varandra....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar