onsdag 17 augusti 2011

Victoria och jag...

Victoria är gravid och jag har stukat foten... Ja det är väl sammanfattningen av dagen det... Skillnaden är väl bara den att hade det varit jag som varit gravid och Victoria som stukat foten hade det fortfarande varit hon som fått rubrikerna....

Jag är iaf inne på min andra skoldag... Är oroväckande oladdad... Vill helst bara gå hem och gosa med korven istället... Läsa en bra bok och ta en kopp kaffe... Jaja.. Får se hur det känns efter praktiken, har ju det om typ 3veckor, kanske man blir mer laddad,, Hoppas det...

Nu ska det lagas lite mat. Får bli nån pasta med skinksås ikväll, ska testa ett nytt recept. Men först ska jag ta en dusch efter min olycksbådande springtur...som tur var så skedde stukningen på upploppet med bara typ 20meter till "mål"... Hoppas det går över fort!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar