måndag 22 augusti 2011

Sköna måndag

Idag är jag ledig! Eller ja, hemmastudier tror jag det heter visst...
Vi har gått en riktig lång-prommis här idag, vi var ite i nästan 2,5h!!!! Korven älskar't!! Dessutom fick han springa lös i stort sett hela vägen, det var ju helt öde en måndag.. Jag dressade mig vuxet och duktigt för regn och rusk, stövlar regnkläder-hela kitet! Och nog blev jag blöt alltid, dock inte av regn.. Av att jag blev kokhet inne i regnstället som ska andas..puhhh.. fick knappt av mig allt när jag kom hem... =)







Lilla skrutt...tänk om jag fick 50öre för varje gång han kör in huvudet i en buske och ska nosa! Då hade jag varit rik nu ska jag säga!!! ;)
Vi hade iaf en underbar proenad och korven har visat upp alla sina trix han kan för att få godis! Roligast och kanske enklast...) tycker han att det är att hoppa. MEN han har avancerat idag! Jag har tjatat i säkert 4månader om "dansa"...det har bara varit huvudet i väggen... Han hoppar gladeligen istället oavsett kommando... Men så helt plötsligt, från ingenstans när jag provar "dansa" idag så snurrar han!!!!! Wohoooo!! Min lilla cirkushund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar