tisdag 9 augusti 2011

Latheten har mig i sitt våld

Dagen idag är en tråkig dag... E har börjat jobba och här sitter jag och Izac och har inget för oss...Regnet står som spö i backen.. Vi hann iaf ut på power-walken imorse!!!


Dessutom har jag hamnat i husarrest mellan 13-15... Har beställt mat från Mataffären, de har ju lyxen med hemkörning för den lilla kostnaden av 85kr, värt varenda öre!!!!! Men då får man se till att stanna hemma.. Annars blir det inget käk.. Dessvärre brukar de alltid komma mot slutet av tiden snarare än tidigare... Och som om inte husarrest vore nog...jag har ingen lunch hemma.... suck... Havregrynsgröt IGEN!!! Alltså jag har inget emot de små torra grynen så, men nu åt jag det till frukost och lunch igår, likaså blir det idag... Det är inte fråga om nån form av spar-program jag håller på med, nejdå det är bara den simpla latheten som tagit överhand och helt har mig i sitt våld....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar