måndag 8 augusti 2011

En riktig man

Igår fyllde E år. Vad han fyllde är inte värt att skriva..då blir han inte glader... ;P Men vi kan ju säga att han e närmare 40 än 30 iaf... :D

Jag funderade länge länge på vad som vore den ultimata presenten till honom.. Inte lätt, en karl som har allt och lite till... MEN så kom jag på det... Biljetter till föreställningen "RIktiga män" här på Maxim teatern i höst!!! Jag satte mig framför min bste vän datorn ch knåpade ihop ett magasin som jag döpte till "Den riktige mannen-från då till nu" Däri satte jag artiklar om mannen, vad är manligt? och en punktlista på typ 60manliga saker att göra... Längst bak i magasinet satte jag biljetterna till föreställningen. Och gillade han det?? Oh, yes he did!!!! Jag känner min karl vid det här laget!!!
Sedan var det ju det här med maten... Något speciellt vill man ju göra, jag älskar nämligen att ta till vara och fira allt som går att fira...
Menyn blev somföljer:
Förätt: Laxtarte och ett ganska smakrikt vitt vin
Varmrätt: Smördegsinbakad potatis med svamp, oxfilé och senapsgrädde på en bädd av savoykål och stekt bacon. Och ett sjuuukt gott rött vin
Efterrätt: Oscar den II-tårta och själfallet fick hjärtat en liten congac till detta!

Kan ju säga att varmrätten var bland det godaste jag ätit!!!  Om kvällen va mysig?? Sjukt mysig!!! Den va faktiskt helt perfekt!!!


Och den här får ni titt på i sidled...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar