onsdag 24 augusti 2011

Pms från helvetet!

Är så ur fas idag...Tror det kallas PMS från helvetet!!! Har varit sugen på att slå till i princip alla jag mött (barn och gamla undantaget)... Hormonerna bara rusar i kroppen och visar sig inte från sin bästa sida... I skolan idag har jag mest lidit mig igenom och hoppas innerligt att ingen i lassen är tankeläsare får då blir det nog offentlig avrättning av mig senare i veckan så många fula tankar som jag har tänkt.... ;P  Så fort något inte går som jag tänkt eller orkar med just nu blir jag en riktig sat-kärring... Thats the beautiful thing of being a woman!!  Tack Gud för att du skapade PMS!!!  Oh, förresten, glömde fråga en sak...Till vilken nytta tänkte du att det skulle vara????


Nu är jag iaf hemma igen hos min lilla korv, och då är jag lycklig och lugn!! Idag kom också min vinst från lens-way!! Mina nya glajjer!!! Något att vara glad för! Kanske blir ett foto senare ikväll! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar