söndag 29 maj 2011

Utrota valrossen

Nu jävlar ser ni! Nu har jag fått nog av den här valross-figuren!
Igår stövlade jag till apoteket och köpte lågkalori-diet!!!

 Har ju tränat och hållt på som ett svin här flera månader och det händer fullständigt NOLL!!! Så nu vill jag åt en liten kick-start, bara se att det faktiskt händer NÅNTING på vågen. Fattar inte vad som ä fel på mig??? Alla andra lyckas ju.. Är ju en riktig tävlingsmänniska och Blir ju så djävulskt lack när jag inte tappar ett gram fastän jag sliter som ett djur, äter inget socker i princip och lagom med mat.. Så nu ska det hända grejjer! Har använt det idag och toppade dagen med en löp-tur.
Kan säga att det smakar riktigt gott detta, blir nått smoothie-liknande. Skulle dock vilja få tag på choklad-smaken, är ju galen i choklad!! Mmmmmm.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar