lördag 28 maj 2011

Lördags-lyxigt och vikt problem

Har varit öerhört huslig idag! Städat och städat.. Vi får besök ikväll, vår grane C och hennes nya vovve kommer hit. De ska laga middag åt oss!!! Vi ska sitta och titta på tills det är klart..  Det kallar jag lyxigt :D

Har annars varit rätt grinig idag! Jag kämpar som ett djur för att gå ner i vikt och det händer inte ETT skit, inte ett hekto har jag gått ner de här 2 månaderna jag kämpat.. Börjar tro att alla personvågar i världen har ingått nån form av pakt gentemot mig... Nu har jag dock köpt en diet som jag börjar med imorgon för jag behöver få en liten ickstart nu efter detta så jag inte känner för att gå och gräva ner mig helt... Återkommer med mer info om den imorgon!

Nepp, nukommer C om bara en liten stund!!!
See you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar