tisdag 24 maj 2011

Självdisciplin sökes

Dagen idag bara försvann.. Och inte ett enda vettigt dugg har jag gjort..suck vilken dålig självdisciplin..Tur att de snart är sommarlov!!!

Varit ute med Izac på Gärdet en sväng. Vi va i princip ensamma förutom några enstaka människor och hundar. Izac hittade dock en tik som han verkligen gillade!!! Han brukar sällan bry sig så mycket, han går fram, nosar och sen går han därifrån. Mn den här damen var något alldeles speciellt!!!! Man kunde bara se hur hela hans kropp tänkte FORTPLANTNING!!!!! Hennes husse och matte såg ingen fara i deras lek (otroligt avslappnade sköna människor måste jag säga!!) Men jag var lite bekymad över hans lilla apparat som mer än gärna visade sig..uhh.. Men de hade iaf vansinnigt roligt, brottades, hoppade, skuttade och sprang. Man blit glad av glada hundar!!

Idag blev jag uppringd av ett företag som vill att jag ska prova deras "brun-utan-sol-piller" Tackade ja iaf, men började sedan fundera på hur detta kan påverka kroppen i övrigt..?? Hmm.. får läa innehållsförteckning noga. Jag är sällan orolig så över vad jag stoppar i mig, men de här är ju ändå nån form av skönhetspiller som ja ska käka.. Blir spännande, berättar mer när jag fått paketet!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar