söndag 22 maj 2011

Dum blondins bekännelser

Glad i hågen berättade jag för E imorse att jag minsann sett en bra film igårkväll när han var borta.. "Pelikanfallet" med Denzel Washington & Julia Roberts. Jättebra, men va kort den va fratt va en Denzel-film!! Sa jag, typ bara 57minuter. Varpå E bryter ihop: "Men älskling, det är ju 2sidor på DVD'n!! Den är ju typ 2.20 lång!! Du måste vända på filmen! Såg du inte att det inte var sluttext på den??!" -Joo, men det var ju sluttext efter 57minuter! Däremot tyckte jag väl att det var lite kosntigt att en Denzel film bara är en timma och att man dessutom fick hoppa in i handlingen så tvärt... Men vilken idiot gör en dubbelsidig skiva??!! Hallå! Ge mig två skivor då så att jag vet!!
E garvar fortfarande...Men jag vet iaf hur den slutade!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar