tisdag 31 maj 2011

Dum i hela huvudet?

Det blev en kort dag! Jag drog vid 12-rycket! Stack till Kungsholmen och mitt gamla jobb. De är så söta där, saknar dem verkligen kan jag säga!!! Men jag har tur som har en så bra relation med dem fortfarande!!!
Gick in på Daglivs och handlade lite smått och gott, och passade på att unna mig den här vackra buketten med 10 jätterosor!!

 E höll på att svimma när han kom hem. Endera trodde han väl att jag fått dem av nån älskare som gått och hållt hemlig eller att jag blivit HELT dum i hela huvudet!! Han vet vad en sådan kostar, typ 500-600spänn. Men ska jag tala om en sak?? De sålde dessa giganter för 20kr för 10st!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vet inte om de helt fått hjärnsläpp eller vad det var frågan om??! Jag köpte iaf. Jag älskar ju blommor!!!
Nu ska jag dyka ner i latinet ett tag.. Kul ... Näe, inte mycket..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar