måndag 30 maj 2011

Godmorgon Sverige!!

Godmorgon!!!

Sitter här och sippar på min lilla diet-drink. Gud, va dom är goda!!! Vill ha meeeeer!!! Hoppas bara att dom är lika bra som dom är goda för då ni ska ni se på resltat!!!

Idag är jag ledig. Elle ja, ledig och ledig.. Jag måste plugga för sista tentan på onsdag. Känns inte som nånting fastnar inför den tentan, känner mig mest som IQ- Fiskmås...


Jo, jag ska springa ner till Ohlssons tyger ideg, jag vill köpa tyg och sy mig ett par såna mysbyxor som jag har ett mönster på. Fan vilka vuxenpoäng!!! De bara haglar! Sy själv...


                                            

Izac fick en välbehövlig dusch i helgen!! Han luktade rumpa.. Men han är så go, för han ÄLSKAR verkligen att bli duschad!! Han står där och njuter, hans lilla svans är helt ihopkrullad och när han kommer ut  så är han fullständigt vild!!! BAra flyger omkring i lägenheten, äter på allt som gr att äta, viftar på svansen och skakar sig...           


                                                       
Sedan efter ett tag så däckar han i soffan!! Som en klubbad säl. Då brukar v bädda hhan, dr snar han och sover läääänge... Myskorven!!!     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar