tisdag 6 september 2011

Operation

Plugghäst delux!! Var längesen jag var såhär flitig kan jag säga... Engelskatentan avklarad idag..gick ok tror jag... Latin imorgon, den har jag råpluggat på!!!

Igår var jag med om något spännande! Vi var på operation med skolan. Vi fick inte veta innan vad det skulle bli för något utan när vi kom dit fick vi veta att de va nått så ovanligt som penisplastik!! Detta har absolut INGET att göra med skönhetsåtgärder utan männen i dessa fall led av en sjukdom. Jag var lite nedvös innan hur man kulle reagera, men jag var helt fascinerad och betagen! Jag satt och studeade och tiden gick vansinninigt fort! Snacka om att vi har duktiga kirurger i Sverige!! Rena hantverken de utför! Hade jag betyg skulle jag läst till läkare istället...;) Näe, tror detta jag pluggar nu passar mig ypperligt! Nästa vecka börjar vår 6v praktik. Ska vara på 2 stora sjukhus i Stockholm. Spänningen är på topp!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar