söndag 4 september 2011

Det enda jag gör just nu är att plugga... hela helgen har varit ett enda långt pass... Började redan i fredags med min komparativa analys, sedan ahr jag fortsatt med att plugga latin och engelska, tenta i båda till veckan!! För min del tycker jag att det är lite häftigt att ha tenta efter att ha haft 3 lektioner??!  Men..det är bara att le och se glad ut...

På tal om le och se glad ut.. Jag har märkt att nu när vi har vår korv, tillika kungspudel tillika Izac, när vi rä ute och går och han struttar runt som han gör ute så folk tittar på hunden, sen tittar de på mig och ler... Det är som att det är något hemligt språk, något som gör det helt ok att le mot folk när man har hund!! Förstå mig inte fel, jag tycker det är trevligt!! Folk ler så sällan mot varandra dessa dagar, så ingen är gladare än jag. Men det är lite lustigt att ett djur (kan tänka mig att barn har samma effekt) sapar någon form av kontakt... =)

Vår skrutt var med igår när vi var på pizzerian, satt ute och åt. Han ÄLSKAR att vara med! Han sitter på första parkett och spanar!! Registrerar allt och alla som kommer förbi....


Från tidigt i våras på Rosendahl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar