torsdag 1 september 2011

Galenskaparna & After Shave - Utan Mankemang 2




Torsdag... Och jag var såååå nära att stanna hemma idag men då kom lilla samvetet och satte sig på axeln och sa " NU marsch går du iväg!! Du går bara ett par timmar idag!!" ...just därför tänkte jag stanna hemma... :/ Men nu är jag på väg! Känner mig enormt vuxen, duktig och plikttrogen! Låten här är mitt nya motto.. Utan mankemang... allt ska gå mycket lättare nu har jag bestämt! :)

Fan va det stinker i lägenheten... Jag beskyllde stackars Izac för att ha varit ute och dragit in nån skit på tassarna, han tittade lite undrande på mig och gick sin väg..Lukten är kvar.. de tömmer sopor på gatan och det luktar som en hel sur jävla soptipp här uppe nu... stänger jag dörren så dör jag förmodligen av värmeslag..frågan är vad som är att föredra just nu alltså???

Näe dags att göra allvar!!

Ha en go dag hörrni!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar