söndag 31 juli 2011

Sola i Karlstad

Snacka om att Karlstad lever upp till sitt rykte!!! Sola i Karlstad har visat sitt goda ansikte här nu i flera dagar!!!
Vi fortsätter att glida omkring i Värmland jag och min lilla korv. Vi trivs bra här! Både igår och idag har vi tagit det lugnt och solat och badat. Föräldrarna är stolta ägare av en pool i trädgården, vilken jag passar på att slita ordentligt på varje gång jag är hemma!!!! :)  Jag ser numera ut som en nykokt kräfta..råkade somna i solstolen..Inte smart..De försökte väcka mig här, men det var förgäves helt och hållet...Väck inte den björn som sover...

Tyvärr har min mobil lagt av så jag kan inte visa er alla härliga bilder jag tagit.. Blir så trött på mobilen så jag slänger snart ut den... jaja..det är ett annat problem det...

På tisdag ska vi väl dra oss tillbaka mot huvudstaden...ingen lust alls..:(  Men, men.. det är som det är.. Jag har iaf bestämt att jag ska åka hit lite oftare än jag gjort det senaste året.. Kanske jag dövar min värmlands-längtan liiiitegrann, förhoppningsvis... :S  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar